G. Burgers Transporten BV Wijchen

“Rijnaert verzorgt nu al 6 jaar de loonadministratie van ons transportbedrijf wat gevestigd is in Wijchen. Voorheen was dat uitbesteed aan een ander kantoor. Ik zag aanvankelijk best wel op tegen de overstap, maar dat is honderd procent meegevallen. Tot op heden hebben wij geen enkele klacht en zijn wij uiterst tevreden met de geleverde kwaliteit.”

J. Hendriks

G. Burgers Transporten BV Wijchen

O.D.I. De Dageraad B.V.

“O.D.I. De Dageraad B.V. maakt, rijpt en verkoopt biologische Goudse kaas in allerlei leeftijden en smaken. We doen dit 33 jaar en een groot deel exporteren we naar Duitsland. We zijn al ruim 27 jaar met tevredenheid klant. Van eenmanszaak naar B.V. gegroeid, van Nederland naar grensoverschrijdend. Deze stappen zijn allemaal succesvol verlopen mede dankzij de kennis en advies van Rijnaert Administraties. Heel veel lof.”

Harry en Janny ten Dam

O.D.I. De Dageraad B.V.

Luc Wouters

“Ik maak al bijna 25 jaar gebruik van de administratieve diensten van Maarten en Roswitha. Aanvankelijk via Jegen Accountancy, later via Rijnaert waar ik altijd met raad en daad wordt bijgestaan door Maarten. Eerst vooral met administratieve zaken en later ook met contractonderhandelingen met derden. Mijn vragen zijn altijd serieus genomen en punctueel beantwoord en opgelost. Naast de duidelijke professionaliteit is er binnen Rijnaert altijd ruimte voor een persoonlijk praatje voor wie dat wil. En ik krijg lang niet altijd een gepeperde rekening voor mijn ondernemersvragen. Samengevat: Rijnaert is een bedrijf met verstand van zaken, kent een goede prijs-kwaliteitverhouding en heeft een erg professioneel en plezierig team.”

Luc Wouters

Bureau Leef Vianen

“Januari 2008 startte ik Bureau Leef, een bureau voor communicatietrainingen. Ondernemen is geweldig als je het ‘gedoe’ eromheen kunt overlaten aan een betrouwbare partner. Al jaren hoef ik geen tijd en energie te steken in mijn boekhouding en belastingaangifte. Heerlijk om dit uit te besteden en tijd vrij te hebben om mij bezig te houden met het communicatievak. Maarten, bedankt!”

Karlijn Hendrix

Bureau Leef Vianen

Revalo Slaapcomfort

“Maarten en Roswitha verzorgen al meer dan 14 jaar tot volle tevredenheid onze administratie zowel zakelijk als prive. Ze doen dit met persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en professionaliteit. Altijd keurig op tijd en goed verzorgd, snel antwoord op vragen of de vraag was al beantwoord voordat deze was gesteld. Rijnaert is een loyale partner, die niet alleen meedenkt, maar ook vooruit denkt. Door de persoonlijke benadering en kennis maakt Rijnaert een laagdrempelig administratiekantoor. Rijnaert kent daarnaast een goede prijs-kwaliteitverhouding."

Ton Rijnen

Revalo Slaapcomfort

Restaurant Klinkklaar Nijmegen

“Wij zijn bij de start van ons bedrijf in Nijmegen, al bijna 13 jaar geleden, klant geworden bij Rijnaert administraties en belastingadvies. Een bewuste keuze: een betrokken, integer kantoor waar je altijd vakkundig, prettig en snel wordt geholpen. De samenwerking bevalt ons nog steeds prima!”

Erik van Wijk en Sylvie Deenen

Restaurant Klinkklaar Nijmegen

Marianne en Wim Groos

“Waarom Rijnaert? Het is een kundig administratiekantoor met zorg en aandacht voor hun klanten, zowel zakelijk als privé. Kenmerkend zijn de korte lijnen, de vakkundig gedreven interesse met ook altijd een luisterend oor. Wij zijn al meer dan 15 jaar uiterst tevreden klanten van Maarten en Roswitha en hun team.”

Marianne en Wim Groos

Café Restaurant De 4 Heeren Nijmegen

“Rijnaert verzorgt al 16 jaar prima de administratie voor verschillende van onze bedrijven. Ook doen zij onze privéaangiften. Wij hebben door de jaren heen verschillende overnames en verkopen meegemaakt. De begeleiding en persoonlijke betrokkenheid vanuit Rijnaert stemden ons zeer tevreden. Een prima kantoor met de juiste vakkundige mensen die nog makkelijk en rechtstreeks te bereiken zijn.”

Christian Lorist en Rene van Beuningen

Café Restaurant De 4 Heeren Nijmegen